Candidatul ideal:
- Absolvent al Facultății de Drept;
- Experiență pe un post similar minim 5 ani;
- Abilități de organizare, atenție la detalii;
- Responsabilitate, capacitate de respectare a termenelor;
- Disponibilitate de deplasare către instanțele specifice ariei de activitate;
- Atitudine corectă și principială în relațiile de serviciu.
Responsabilități:
- Relaționarea cu Direcțiile Generale de Taxe si Impozite, precum si depunerea documentației pentru imobilele societății;
- Relaționarea cu societatea de cadastru;
- Relaționarea cu Notariatul;
- Consultаntа si asistentа juridicа pе prоblеmе dе rеlаtii comerciаle si cоntrаcte comercialе;
- Consultаntа si asistentа juridicа pе prоblеmе dе rеlаtii cu potentialii cumparatori;
- Întocmirea contractelor de orice fel si a actelor adiționale subsecvente in vederea modificării sau completării contractelor respective si verificarea documentelor necesare achizițiilor imobiliare;
- Asigurarea cu documente si informații juridice solicitate in departamentele societății;
- Redactarea actelor cu caracter juridic ale firmei, precum si menținerea relației cu cabinetul de avocatura (transmiteri, înregistrări de documente);
- Mentinerea relatiei cu clientii societatii;
- Semnarea promisiunilor/actelor adiționale/contractelor de vanzare la notariat avand mandat de vanzare;
- Întocmirea dosarelor pentru obținerea avizelor necesare unei Autorizații de construire/demolare precum si redactarea documentației complete pentru recepționarea unui imobil;
- Gestionarea si arhivarea electronică a documentelor cu caracter juridic.